Gratis verzending & snelle verzending

OVER ONS

Doorzo.nl is sinds 2012 actief als webshop waar je jouw musthave fashion accessoires online kun shoppen! Ons assortiment bestaat uit Ernest horloges, Philippe Constance horloges, armbanden, kettingen en andere leuke accessoires! Doorzo.nl levert deze aan tevreden klanten in zowel Nederland als in België.

Wij bieden veel verschillende accessoires, waardoor je deze goed kan combineren met je outfit! Wij vernieuwen onze collectie dan ook naar de laatste trends! Wij zijn een betrouwbare en servicegerichte webshop, waarbij onze focus naar de klant gericht is op gemakkelijk winkelen met de juiste service. Een prettige winkelomgeving staat bij ons dan ook hoog in het vaandel!

Wil je misschien jouw ervaring delen met anderen? Dat horen we natuurlijk graag! Laat dan een review achter op één van de volgende websites: http://www.trustpilot.nl/review/doorzo.nl of http://www.reviewspot.nl/doorzo.

Tip: Volg ons op Facebook en Instagram! Zo blijf je op de hoogte van onze nieuwste collectie en exclusieve acties! Heb je suggesties voor ons of nog vragen? Dan horen wij dit graag. Mail ons via info@doorzo.nl

Groetjes,
Doorzo.nl

KvK nummer: 56696671
IBAN: NL41RABO0177897899
BTW Nummer: NL001132120B67

VERZENDEN & LEVEREN

Na je bestelling heb je het pakketje na 1 à 2 werkdagen in huis.
Je pakketje wordt verstuurd via brievenbuspost. Erg handig, want je hoeft er niet speciaal voor thuis te blijven. Het is belangrijk dat het opgegeven afleveradres klopt, omdat het pakketje in de brievenbus wordt afgeleverd.
Let op: laat je jouw pakketje op je werk bezorgen op een adres met meerdere bedrijven? Zorg er dan voor dat, naast het adres en jouw naam, ook de naam van het bedrijf  goed staat vermeld.

Een verzending naar België (buitenland) duurt tussen de 2 à 4 werkdagen.

Verzendkosten
Vanaf € 20,- hanteren wij GRATIS verzenden! Dit geldt voor een verzending binnen Nederland. Beneden dit orderbedrag zijn de verzendkosten € 2,95 per zending ongeacht het formaat. De verzendkosten naar België bedraagt € 5,95 en wordt uw zending geregistreerd verstuurd.

Verpakken
Onze horloges worden verpakt in beschermende materialen. Je ontvangt je horloge dus niet in een daarvoor speciaal horloge doosje, hoesje of kussentje.

RUILEN EN RETOURNEREN

Als je niet tevreden bent met een product, heb je de mogelijkheid om het product te retourneren. Je hebt 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Na het termijn van 14 dagen zullen wij een mogelijkheid tot ruilen uitsluiten. Het product mag niet gedragen, gewassen, of gebruikt zijn en moet voorzien zijn van de originele verpakking en (info)kaartjes. We vinden het erg prettig als je de items netjes terug in de verpakking doet, zoals je ze ook van ons hebt ontvangen.

Hoe werkt een retour?
Belangrijk: het is niet mogelijk om op een andere manier te retourneren dan op onderstaande manier.
Stap 1. Je download dit formulier: Retourformulier Doorzo.nl en vult deze volledig in voor een succesvolle retourverwerking. Deze voeg je samen met een kopie van je factuur bij het product dat je wilt retourneren (of de bevestiging van de bestelling die je in de e-mail hebt ontvangen.
Stap 2. Na de ontvangst van je bestelling ontvang je binnen een termijn van 14 dagen het geldbedrag op je rekening gestort.

Ik wil een artikel ruilen, hoe doe ik dat?
Als je een product wilt ruilen kun je dit doen door een het product retour (op bovenstaande manier retourneren) te doen en het nieuwe artikel opnieuw te bestellen via de website.

BETALEN

iDEAL (Nederland) via Sisow
Bij ons betaalt u alle fashion items veilig en gemakkelijk via onze betalingspartner Sisow, toonaangevende payment service provider (PSP) in de Benelux. Je kunt je bestelling met diverse beveiligde methodes betalen, waaronder iDeal en Paypal. Dit zijn veilige en gemakkelijke manier van betalen.
U betaalt in de veilige en vertrouwde omgeving van uw eigen bank.

Vooruitbetalen
Na het invoeren van uw bestelling kunt u het orderbedrag eerst zelf overmaken. Dit kan bijvoorbeeld gemakkelijk met iDeal.
Maak uw geld over naar ons IBAN bankrekeningnummer NL41RABO0177897899 ten name van Doorzo.nl onder vermelding van uw naam en ordernummer.
Na ontvangst van betaling wordt je bestelling binnen 12 uur verwerkt. Wanneer je na 72 uur nog geen betaling hebt gedaan, wordt je bestelling geannuleerd.
Een overboeking is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.

PayPal (alle landen)
PayPal is een internationale online betaalrekening waarbij u ervoor kunt kiezen een bankrekening of credit card te koppelen voor snelle en veilige betalingen.

Mister Cash (België)
U betaalt in de veilige en vertrouwde omgeving van uw eigen bank.

GARANTIE

Doorzo.nl biedt een garantieduur van één jaar. Dit is een garantie die geldt naast de wettelijke garantieduur van 6 maanden.
Buiten de garantie van horloges vallen de volgende onderdelen:

– het glas
– de batterij
– de kroon/de schroef

Gebruikstip:
– Voorkom hevige schokken, contact met chemische producten en magnetische invloeden.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 20,- hanteren wij GRATIS verzenden! Dit geldt voor een verzending binnen Nederland. Beneden dit orderbedrag zijn de verzendkosten € 2,95 per zending ongeacht het formaat. De verzendkosten naar België bedraagt € 4,95 en wordt uw zending geregistreerd verstuurd.

Hoe lang duurt het verzenden?
Na je bestelling heb je het pakketje na 1 à 2 werkdagen in huis.
Indien de bestelling door de brievenbus past wordt het met brievenbus post verstuurd. Erg handig, want hierdoor hoef je niet speciaal voor thuis te blijven! Dit geldt voor o.a. het versturen van horloges en sieraden.

Wanneer brievenbuspost niet kan wat betreft formaat van het pakketje, wordt er gebruik gemaakt van de pakkettenservice van PostNL.
Een verzending naar België duurt tussen de 2 à 4 werkdagen en wordt eveneens via de brievenbus post verstuurd.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij ons met iDeal, PayPal en met Mister Cash betalen.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?
Het kan zijn dat de bevestiging in je ongewenste inbox is beland. Het kan ook zijn dat je jouw e-mailadres niet goed hebt ingevuld. Mail ons dan eventjes.